شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
تبلیغ

حوزه/ آزمون سطح ۴ تبلیغ به همت مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه و با حضور معاون‌ آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در مجموعه شهدای سرچشمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران،اولین آزمون سطح چهار تبلیغ به همت مرکز تخصصی دارالحکمه با حضور ۳۰ داوطلب در رشته تبلیغ سطح چهار ظهر امروز در مجموعه شهدای سرچشمه برگزار گردید.

از شرایط شرکت در آزمون تخصصی تبلیغ سطح چهار اتمام سطح سه حوزه علمیه و یا اشتغال به پایان‌نامه و تعهد به دفاع از پایان نامه تا نیم‌سال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۴، تعهد به شرکت منظم در دروس، پژوهش‌ها و مقالات در طول مدت تحصیل و داشتن روحیه پژوهشی و انگیزه می باشد.

یادآور می شود مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه با تولیت حجت الاسلام علیرضا پناهیان و با موافقت شورای عالی و شورای گسترش حوزه‌های علمیه، فعالیت آموزشی خود را در دو مقطعِ سطح دو و سه از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است و از اهداف آن می توان به تربیت مبلغ تراز، پر کردن خلأ دانشی تبلیغ است.

خاطر نشان می شود اولین متن درسی تحت عنوان «دانش تبلیغ دین» و متون دیگری مانند «درس‌نامه‌های اصول و مبانی تبلیغ»، «انسان‌شناسی تبلیغ»، «برداشت‌های ناروا از دین» و «نظام معارف دین» در این مرکز تخصصی تدوین شده است.

در پایان متذکر می شود مرکز تخصصی دارالحکمه در بخش رسانه نیز فعالیت های چشم گیر از قبیل مجله تصویری «دعوت» و فصلنامه «حکمت و بیان» را پایه‌ریزی و اجرا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha